Om Sajten och Ifokus

NY SAJTVÄRD!

2016-03-10 17:58 #0 av: Gunlog

Hej alla go´a medlemmar!

Vi har ju nåtts av det tråkiga att Rita-S valt att lämna sitt sajtvärdskap här på Julen-sajten.

Då jag vet hur mycket Rita-S har lagt ner på sajten, så kände jag direkt att jag var tvungen att ta över den så att den inte lyftes ur nätverket.

Mitt mål är inte att sitta och bestämma vad som ska vara med eller inte, ej heller att ändra på något. Mitt mål är att låta sajten fortsätta vara den som den alltid varit, dvs Er sajt.

Vi kommer att ha samma nedräkningar, tävlingar, berättelser, frågor, undersökningar, kluringar, recept, alla vackra julgranar med eller utan barr...

Ja, allt som har funnits innan.

Jag kommer inte att göra några ändringar alls, utan låter det vara precis som det har varit hela tiden.

Jag hoppas vi kan fortsätta ha det lika mysigt här inne som vi haft hela tiden innan.

Väl mött i trådarna! Hjärta

/ Jenny - Sajtvärd

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

Anmäl
2016-03-10 21:38 #1 av: Hera

Bra att du tog över!

Anmäl
2016-03-10 21:53 #2 av: Gunlog

Tack, Hera, för förtroendet!

Ingen kan ju ersätta vår go´a Rita, men vi fortsätter att jula på i samma anda som innan. Skämtar

Anmäl
2016-03-10 22:04 #3 av: Hera

Precis,  vi jular på Skrattar

Anmäl
2016-03-11 20:35 #4 av: Lavine

Hade missat detta, Rita-S, så trist, men tack för ett härligt jobb här. Gunlog, du känns som rätt efterträdare, tack för att du ställer upp. 😊

Anmäl
2016-03-11 22:44 #5 av: monstermash

Men så tråkigt att Rita-S lämnat, det har jag helt missat. 

Lycka till med sajten Gunlog. :)

Anmäl
2016-03-11 23:21 #6 av: Gunlog

Ja, det är jättetråkigt att hon lämnat.

Jag ville absolut inte att sajten skulle lyftas ur, ej heller att någon skulle ändra på den överhuvudtaget, så därför bad jag om att få den. Jag vill verkligen att denna underbara sajt ska fortsätta så som den varit hela tiden.

Det finns ingen annan sajt som är som denna, så därför kände jag att jag vill "skydda" den på något sätt. Jag är kanske tokig, men den jul-tanten som jag är, så blev det att jag hojtade till direkt till Niklas utan att blinka.

Jag kan definitivt inte ersätta "vår" go'a Rita-S, men med Er hjälp så får vi det mysigt tillsammans ändå. ❤

Anmäl
2016-03-12 13:08 #7 av: monstermash

Jag håller med dig Gunlog! Sajten är verkligen en av de mysigaste som finns här på iFokus. 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.