Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 1044 ggr
Gunlog
2015-12-21 22:34

Billigt julklappstips: Gör en tavla!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Här är en så otroligt vacker och varmt uppskattad grej som är väldigt enkel egentligen.
Det finns ett online-program som heter Tagxedo (fungerar ej i Google Chrome). Det är ett gratisprogram, så det är inte att man ska registrera sig på något sätt. Det finns en ruta som frågar om man vill sponsra, men det är helt upp till var och en.
I det programmet kan man göra väldigt vackra tavlor, man skriver ut dom på sin egen skrivare.
Jag har gjort 2 tavlor där.
Den senaste jag gjorde var till sonens gitarrlärare som inte fick stanna kvar på Kulturskolan här i byn. Det tog honom hårt att bli uppsagd, det tog också väldigt hårt på eleverna att han inte fick vara kvar.
För att verkligen visa honom hur mycket han har betytt för min son så valde jag att göra denna tavlan och lägga in alla de ord som vår familj förknippar med honom.
När han fick den så blev han så rörd att han började gråta. ❤️

Han har, i övrigt, en mycket jobbig tid just nu med annat också, så vårt stöd till honom betyder nog mer än vad vi egentligen tror.

Denna tavlan betydde väldigt mycket för honom, tog honom djupt i hjärtat.

Har ni ont om pengar eller idéer så gör en tavla i Tagxedo och sätt i en ram.

Jag tog en gitarr från mitt Lundby dockskåp och satte på med dubbelhäftande tejp. Skulle han vilja ta bort den så går det.

På baksidan skrev vi en känd ramsa: "En Ball Groda Dansar Aldrig Ensam". Det är vad strängarna heter: E B G D A E, och så lade vi till resten och sonen skrev under…

Mycket billigt och mycket uppskattat. 🎁

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

Annons:
Gunlog
2015-12-21 23:05
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Den här gjorde jag till sonens fröken när han slutade 3:e klass i våras. Också gjord i Tagxedo. Pyntad med nagellacksblommor!

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

Upp till toppen
Annons: