Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 1170 ggr
Gunlog
2015-12-21 22:15

Populära Snögubbar av Strumpor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Dessa snögubbarna har jag skrivit om i tidigare tråd. (Länk)

Sonen ville att jag skulle lägga upp en bild på de senaste jag gjort, eftersom han tyckte dom var extra fina, och för att jag lade upp bild på det andra som gjordes samma dag.

Dessa designade sonen själv, men jag fick göra dom. (Dom är så enkla, men han "hade inte tid" 😉)
Han gav dessa till sin fröken i julklapp idag, fredag, innan jullovet. Jag hade allt hemma redan, så det var bara att sätta igång produktionen. Plattan som de står på är centrum av 3 stycken papperstallrikar som jag limmade ihop. Det blev lite glitterlim på också.

Han ville ge henne choklad, så jag fixade några bitar och tog sedan cellofan om…

Han blev jätteglad över hur fint resultatet blev. Och jag är glad att jag lyckades. Jag gillar verkligen dessa snögubbar.

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

Annons:
Aloe.Vera
2015-12-21 22:21
#1

men vilken fin present, snäll pojke du har..

''My mission: to be so busy, loving my life that i have no time for hate, regret, worry, fret or fear.''                                             http://white-botanika.weebly.com

Gunlog
2015-12-21 22:44
#2

Ja, han har ett hjärta av guld.
Jag frågade honom om vad han ville köpa (vissa barn ville det), men han visste inte . Så jag frågade om det skulle pysslas något istället.

"JAAA! Du ska göra två snögubbar! En stor med slev och en liten som har en snöboll bredvid sig , och så ska dom ha såna snöflingor på mössorna. Och du får måla glitter på dom också! Och sen…" Ja. Han berättade hur han ville dom skulle se ut, så det var bara att sätta igång. 🤪

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

Aloe.Vera
2015-12-21 22:46
#3

så gullig grabb det där

''My mission: to be so busy, loving my life that i have no time for hate, regret, worry, fret or fear.''                                             http://white-botanika.weebly.com

Gunlog
2015-12-21 22:52
#4

Ja. Han har svårt för att lite på människor överlag, men om han får förtroendet för någon så öppnar han sig helt för dom. Och det har han gjort med denna fröken. Hon är nyutexaminerad och är helt underbar. Hon är världens bästa lärare. Hon ger allt för denna klassen. Det fick hon tillbaka nu för det var många som ville köpa egna julklappar till henne. (Det ordnades en julklapp för resten som inte ville ge.).

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

Aloe.Vera
2015-12-21 22:54
#5

verkligen snällt , 

skönt med sådana lärare som bryr sig om barnen

''My mission: to be so busy, loving my life that i have no time for hate, regret, worry, fret or fear.''                                             http://white-botanika.weebly.com

Upp till toppen
Annons: