Annons:
Etiketterkreativa-hörnanböckertexterprylarmusikfilm
Läst 1732 ggr
Gunlog
11/28/15, 11:15 PM

Dörrkrans!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Sambon köpte en jättestor julkrans på Tivoli i Danmark för många år sedan. Men nu har den sett sina sista dagar. Jag har varit så trött på den hur länge som helst, men har inte hittat vad som känts rätt. Men i år, så…

Jag hittade en med belysning på Rusta och den lyser jättefint. Jag ska ta ett foto imorgon när det är ljust ute, men skenet nu på natten är så mysig. Ljusslingan är LED och den är med timer. Från det att du sätter igång den så lyser den i 8 timmar. Därefter är den släckt i 16 timmar för att sedan starta igen.

Jag har en massa tingel-tangel och "pidde-pjutt" hemma, men kände att jag ville köpa något nytt och sätta i den. Det syns inte nu i mörkret, men den är jättefin.
Själva kransen kostade 149 kronor inkl slinga, och pyntet gick på max 75 kronor. Det tycker jag är skäligt för en krans.

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

Annons:
Gunlog
11/29/15, 5:10 PM
#1

Nu har jag lagt in foto taget i dagsljus. Det syns bättre i verkligheten. Jag har använt mig av enbart guld.

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

AnnaMoonshadow
11/30/15, 3:41 PM
#2

mysigt :) själv har jag bara två vita hjärtan i rött band hängandes på dörren i år, då jag också tröttnat på kransen vi hade tidigare år.

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Tarotstollan
11/30/15, 9:09 PM
#3

Jättefin!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: