Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 983 ggr
lollynonna
2015-11-22 21:40

Pinterest

Jag har ett tips till er på julen iFokus. Ladda hem pinterest! Sök på tillexempel " Cristmas gift diy". Det finns jättemånga bra och roliga bilder, och man kan ju välja vad som man kan göra och "pinna" bara det.

Har hittat hälften av alla julklappar därifrån, så om ni har slut på ideer är det bara att kolla!👍

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Annons:
Silver83
2015-11-22 21:43
#1

Älskar pinterest! Har haft appen i ca ett år och är inne på den även när jag är vid datorn ibland. Så mycket fint att kolla runt bland och man hittar dessutom bra tips på allt möjligt.

lollynonna
2015-11-22 21:44
#2

#1 Ja ellerhur! Är också inne hela tiden och det finns ju mycket bra där om allt möjligt.

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Silver83
2015-11-22 21:47
#3

#2 Förra årets julklappar kom till största delen därifrån. Mycket hemgjort, men tipsen fick jag därifrån. Och man kan ju inte sluta pinna saker heller! Det bara fortsätter. Går in på en sak och kommer in på nåt annat via den osv osv :)

Rita-S
2015-11-22 21:50
#4

Vi har en egen tråd för jultipps i sociala medier :D Släng in länkar till pins eller väggar man kan följa där?

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

lollynonna
2015-11-22 22:27
#5

#4 Jaa smart! Ska göras.

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Upp till toppen
Annons: