Annons:
Etikettprathörnan
Läst 2131 ggr
leemland
2015-11-20 21:55

Årets julvärd

Idag "släpptes" det att Gina Dirawi är årets julvärd i SVT. 

Vad tycker ni? Bra? Dåligt? 😛

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Annons:
Ravynsfair
2015-11-20 22:12
#1

Neej, jag har så svårt för henne 😐

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

Odd
2015-11-20 22:18
#2

Vet faktiskt inte alls vem hon är, googlade namnet men tror aldrig jag har sett henne förut xD

   ~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

Kille77a
2015-11-20 22:19
#3

Kasst, har inte tittat sen Arne slutade som värd

Vixxen
2015-11-20 22:55
#4

Blir nog bra!

monstermash
2015-11-20 23:09
#5

Kunde varit värre.

Rita-S
2015-11-21 15:02
#6

jag vet inte vem hon är, men mig stör det då inte om hon råkar vara muslim (DET har jag iaf fått med mig av stormen på fejjan). Hon är anställd i tv-bolaget, och skall ju således vara kapabel till de arbetsuppgifter hon får tilldelat, även om det skulle råka vara om jul i just detta fallet. jag tycker det är mycket bra att en människa kan bedömmas som passande till uppgiften ut från sin kompetens och inte ut från hudfärg eller religion man råkar ha som privatperson. Sen får vi ju se om hon klarar uppgiften sen, det kvarstår ju att se :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annons:
Odd
2015-11-21 15:27
#7

#6 Lite OT fråga, men har ni samma TV program i Norge (en julvärd och Kalle Anka), eller tittar du på SVT?

   ~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

Rita-S
2015-11-21 15:48
#8

Jag vet inte om det är samma sak, vi har ett program som heter kvällen före kvällen på det vi kallar lilla julafton, 23 december, där har vi julvärdar och lite olika "medan vi väntar" julprat. Recept på julmaten vi gör exempelvis, grevinnan och hovmästarn visas då runt klockan 9 på kvällen och sådana saker, ett långt program där värdarna annonserar annat visas som inte händer i studion där de sitter. Vi har kalle anka klockan 2, sen kommer ju sverige med klockan 3 så jag fick dubbeldos kalle anka på julafton, men kan inte komma i håg man hade nån särskillt "julvärd" under dagens tv-sending. Det var en av de vanliga hallåtanterna typ. Det var inte som ett långt tv-program med olika inslag, utan det var som vanlig tv, bara med juldekoration och levande ljus brevid damen eller mannen som annonserade de olika tv-program som kom. Jag har alltid kikat på NRK som den norrmann jag är, men jag har ramlat in på svt med när jag vet det kommer intressanta saker :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Odd
2015-11-21 16:17
#9

#8 Där ser man 😃

   ~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

Everlyn
2015-11-21 16:47
#10

Mjaa.. hade väl hoppats på någon annan! Men det blir bra ändå, Kalle Anka är ju fortfarande Kalle Anka! 🙂



RobinEH
2015-11-21 18:07
#11

Gina brukar vara grymt duktig i det hon gör. Blir säkerligen bra.

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

JMW
2015-11-22 16:25
#12

Nej, gillar inte detta. Får väl undvika SvT. Fast jag tittar just inte alls på teve på julafton så det löser sig ändå.

monstermash
2015-11-22 18:47
#13

Det mest ultimata hade varit att ha Malena på julafton och Gina på nyår dock.

Annons:
lollynonna
2015-11-22 21:18
#14

Jag älskar Gina så ja verkligen :)

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

mariatingsund
2015-11-23 20:40
#15

Jag hade önskat Claes Eriksson.  Julkvällen borde ha en tomtelik figur som sitter och berättar, korta sagor och anekdoter från gamla tider, det hade varit mysigt tycker jag.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Tarotstollan
2015-11-24 01:58
#16

Hon blir nog bra, bara hon inte sitter och pladdrar nervöst och för fort i mellan akterna, tycker att hon hade en tendens till det när hon höll i Melodifestivalen.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

AnnaMoonshadow
2015-11-24 09:14
#17

Jag gillar Gina så jag tror nog det kommer bli bra 🙂

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Em_
2015-11-25 00:58
#18

Hon är underhållande och lär nog inte vara så där äckelmysig som en del har varit, så det blir nog bra.


[SebastianR]
2015-11-28 12:16
#19

Ser absolut inget fel att hon är julvärd! All lycka till henne!

Zpookey
2015-11-29 00:08
#20

Jag tror att hon blir jättebra. 🙂
Och till de som klagar … jag tror inte att er jul blir bättre eller sämre på grund av vem som är julvärd. Det är väl familjen som är det viktiga eller?
Jag tycker att det är coolt att hon började med en dagboksblogg och blev upptäckt genom hennes humorvideos på facebook och efter det fått leda allt från musikhjälpen till melodifestivalen. Hon är ruskigt duktig tycker jag … och väldigt rolig. 🙂

Annons:
Upp till toppen
Annons: