Lek, pyssel och tävlingar!

Tävling om finaste pepparkakshuset!

2015-12-01 10:00 #0 av: Rita-S

Tävlingen är då om finaste pepparkakshuset!

• Du får tävla med upptill 5 bilder  på ditt pepparkakshus då det går att lägga in fler bilder på huset, så du kan visa från alla sidor :D
  • Du måste ha tagit bilden/bilderna själv, eller få lov av den som fotat att nyttja bilden/bilderna  i tävlingen. 
  • Du kan tävla med ett bidrag till tävlingen. 
  • Det kvittar om du har köpt en färdig pepparkaks-stuga som du limmat i hop själv eller om du bakat hela huset själv men du måste iaf ha dekorerat det själv!
  • Du får inte göra ett konto till för att få tävla med två bidrag.

Tävlingen är öppen från och med nu till annandag jul klockan 18 på kvällen och sen kommer sajtens medlemmar rösta fram till över nyåret (jag ger det lång omröstning så alla kan hinna få med sig att det skall röstas då det ju är lite lediga dagar inne i bilden ;) )

Alla bidrag som postas efter 18-00 annandagen kommer jag bara låtsas inte se :)

Priset blir Insider, samt en artikel som presenterar pepparkakshuset ordentlig! 

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Anmäl
2015-12-05 14:16 #1 av: RödPanda

Mitt egna lilla pepparkakshus. Det första jag gjort själv, premiär med spritsande också. Ihopsatt med snöre :)

Anmäl
2015-12-12 08:44 #2 av: lollynonna

Jag och min kompis gjorde en liten lada :P

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Anmäl
2015-12-12 14:20 #3 av: strobii

(om man redan har insider då? (: känns som nästan alla redan har det efter att det ändrades så att man kunde få det bara genom att skriva ett visst antal inlägg? är väl inte priset som är det viktiga såklart men tänkte bara eftersom alla i princip redan har just insider :)
om inlägget stör tråden då det här ju inte är ett bidrag så får du självklart ta bort det.)

Anmäl
2015-12-14 16:27 #4 av: Åsa S

Blev inte riktigt den hattstugan jag tänkt men jag lyckadesfå ihop något orginellt iallafall.

Anmäl
2015-12-15 10:28 #5 av: kaninsköld

#3 fast om man får insider en gång till fast man redan har insider så förlängs ju tiden

Anmäl
2015-12-15 10:30 #6 av: Rita-S

presis så är det. Man får då förlängt tidperioden. 

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Anmäl
2015-12-16 14:55 #7 av: Frosstis

Mitt första pepparkakshus jag gjort satt ihop och dekorerat :)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.