Annons:
Etikettjulförberedelser
Läst 942 ggr
Tant Grön
11/5/15, 4:44 PM

Äntligen

Äntligen finns det vörtbröd att köpa. Sitter just nu och äter det med julmust till 😃

Annons:
Rita-S
11/5/15, 4:56 PM
#1

Ja glöggen pipplar fram överalt nu med! Funderar att göra egen hemgjort glögg till helgen ;) Killen kommer tro jag är galen! Han tycker jag är lagom knäpp som håller på med julklappar redan ;)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Tant Grön
11/5/15, 5:26 PM
#2

Är sugen på att sätta upp stjärnan, men har inte riktigt modet. ✨

WinterPrince
11/9/15, 11:03 AM
#3

Jag har också stått och fingrat på glöggflaskan, men det känns så fel när det är så varmt ute fortfarande!

Jinglebelle
11/12/15, 7:16 PM
#4

Åh, efter inlägget här var jag tvungen att leta reda på en limpa i affären, jösses vad gott det är.

Första glöggen drack jag för lite drygt två veckor sedan, ingen mening med att vänta! 😉

Tant Grön
11/12/15, 8:40 PM
#5

Såg någon affär, tror det var Netto, som sålde päronglögg. Har aldrig provat men det låter väldigt gott.

Tarotstollan
11/13/15, 1:28 AM
#6

Oj, vad ni är tidiga med att provsmaka.😉Jag har sett julmustflaskor men tycker att det är för tidigt att köpa det redan nu, känner jag mig själv rätt så dricker jag bara upp det utan att känna någon julkänsla.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Lavine
11/17/15, 10:36 PM
#7

Oj vad gott det lät. Glögg har jag i och för sig redan börjat med. ;-) Och pepparkaksmuffins.

Upp till toppen
Annons: