Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 1731 ggr
Frosstis
12/19/14, 9:18 PM

julklapp till lillebror

Behöver hjälp med att hitta julklapp till min lillebror!

Han är 10 år och gillar att spela på sin ipad och på min gamla dator, typ minecraft och sådant. Gillar även o läsa.

Pappa sa att jag kunde köpa 2 st kalle anka pocket böcker men det kanske finns någonting bättre jag kan köpa?

Snälla ge mig tips!! Inte för dyrt heller.

Annons:
Aleya
12/19/14, 9:22 PM
#1

Finns figurer från minecraft. En sådan kan ju vara kul

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Frosstis
12/19/14, 9:24 PM
#2

Var kan man köpa sådant då? :)

Fridaaaa
12/19/14, 9:29 PM
#3

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Aleya
12/19/14, 9:36 PM
#4

Affärer. Såg på pressbyrån

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Liz85
12/19/14, 9:36 PM
#5

"Den här muggen, föreställandes en Creeper från Minecraft, kommer inte sprängas över ditt köksbord." *ASG*

felle-j
12/19/14, 9:39 PM
Annons:
Frosstis
12/19/14, 9:43 PM
#7

Muggen hade vart askul o köpa men vill helst inte köpa något online för de finns ju en risk att det inte kommer innan julafton 😕

felle-j
12/19/14, 9:45 PM
#8

Har du en webhallenbutik i närheten så kan dom ha något där. Även Game och GameStop kan ha något.

Gunlog
12/20/14, 5:29 PM
#10

Minecraft är ju jättedyrt.

Min son är ju också "förlorad" till Minecraft-världen. Han önskar sig Lego Minecraft. Mellan 600-1100 kronor för det!

Jag råder dig till att försöka hitta på något annat. Eller om du ger ett presentkort till honom från en leksaksbutik eller spelbutik, så får han själv välja.

Min son ville ha dessa gubbar som säljs som är i papper och de kostar ca 70 kronor för en på BR, och de är små på några fjuttiga centimeters höjd.

Min son gillar allt vad spel heter, speciellt Skylander, och han har alla gubbar på första spelet. Han ska få Trap-Team och Trap-Team Dark Edition i julklapp, och de spelen kostar mellan 500 och 1000 kronor styck (startpaketen). Han är bra bortskämd, men Minecraft vägrar vi att köpa till honom.

Jag råder dig till att försöka hitta på något annat. Eller om du ger ett presentkort till honom från en leksaksbutik eller spelbutik, så får han själv välja.

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

felle-j
12/20/14, 11:59 PM
#11

#10 Fast det finns ju många Minecraftprylar som inte alls är särskilt dyra. Det är just Legot är väldigt dyrt.

Frosstis
12/21/14, 1:09 AM
#12

#10 Vilket minecraft menar du då? Är väl inte så dyrt, han har det på ipaden och datorn, tror han har det på mammas ipad också. Men det kanske är någon annan version. Tack för tipsen:)

[LUV]
12/21/14, 2:44 AM
#13

#12 tror hen menar att minecraft-prylar (som t.ex minecraft-lego) är dyrt, inte själva spelet!

Annons:
Gunlog
12/21/14, 2:30 PM
#14

Ja, jag menar prylarna, inte spelen. 😉

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

Upp till toppen
Annons: