Lek, pyssel och tävlingar!

Tomtebarn är utdelat!

2014-12-04 09:21 #0 av: Rita-S

Nu skall alla som har anmält sig till hemliga tomten ha fått utdelat ett tomtebarn! :) säg till om ni inte fått nåt PM, och det vore supertoppen om ni kan medella när ni postat paketet, och även när ni själv får et paket så jag vet om jag skall tjata på någon! :) Men det kommer vi förståss inte behöva, eller hur? ;)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Anmäl
2014-12-11 21:15 #1 av: Theres

Skulle vara kul att veta vilka som var med i hemliga tomten så man kan gissa vem man har skickat till :)

golf.ifokus.se

Anmäl
2014-12-11 21:39 #2 av: Rita-S

Nej det avslöjas inte vem som deltagar då vi röstade om det för några år sen och tyckte det var roligast (och svårast) att inte riktig veta eksakt vem som deltager och därmed får lite jobb att klura ut vem man tomtat till och vem som tomtat åt en :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Anmäl
2014-12-11 22:02 #3 av: Gladasvampen

#2 Fast hur ska man då veta vilka medlemmar som möjligtvis är ens tomtebarn eller vem man möjligtvis har tomtat till? Det är ju över 1000 medlemmar på julen ifokus :)

Anmäl
2014-12-12 12:30 #4 av: Theres

Ja, exakt. Jag har ingen aning om vilka som hänger här inne typ.:-o

golf.ifokus.se

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.