Prathörnan

I bland har man tur!

2014-11-26 12:44 #0 av: Rita-S

i bland råkar man hitta trevliga presenter till trevliga priser! Hittade filtar med ärmer på Dollar till 50 kronor! :D ett stk julklapp fixat!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Anmäl
2014-11-26 12:53 #1 av: Fridaaaa

Perfekt Tummen upp

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Bloggar: Vardagsblogg Kaninblogg Djurblogg
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2014-11-26 13:01 #2 av: VSK

Vad är ärmer? Funderar

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2014-11-26 13:11 #3 av: Fridaaaa

#2 Gissar på armar Glad

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Bloggar: Vardagsblogg Kaninblogg Djurblogg
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2014-11-26 13:26 #4 av: Rita-S

oj förlåt förnorskade lite nu :D Jo det är armar! :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

Anmäl
2014-11-26 18:40 #5 av: VSK

Aha Skrattar

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2014-11-27 09:43 #6 av: VildaVittra

En filt med armar? Vad är det för konstig genetiskt modifierad korsning mellan en människa och filt? Det heter väl ändå ärmar på svenska? Cool

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Anmäl
2014-11-27 10:09 #7 av: Rita-S

en sådan :)

och se #4, jag sa ju jag råkade förnorska

Anmäl
2014-11-27 10:16 #8 av: VSK

Oh jäsiken vilken stooor filt Förskräckt

Anmäl
2014-11-27 10:22 #9 av: Rita-S

mmmmmmmmhm :)

den är stor. Och mysig. Och perfekt för att ha på framför datorn eller i soffan när man vill ha armarna fri att läsa, dricka te/kaffe eller annat men ändå vill mysa ner sig i en filt ^_^

Anmäl
2014-11-27 10:27 #10 av: VSK

Glad

Anmäl
2014-11-27 10:35 #11 av: Rita-S

och inte minst var den så himla låg i pris på dollar så den blir en perfa present!

Anmäl
2014-11-27 10:47 #12 av: VildaVittra

#7 Fast du gjorde ju inte fel, det heter ärm på svenska också. Arm är sådant som sitter på kroppen och ärm på plagg eller i detta fall en filt. 

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.