Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 1484 ggr
ilenna90
11/11/14, 12:31 PM

julklappsspelet

jag har faktiskt aldrig tidigare spelat julklappsspelet men i år verkar det som att vi ska göra det på julafton :) 
Men jag skulle verkligen behöva tips på vad man kan tänkas köpa? Det ska ju vara billiga klappar men som passar både till yngre och äldre, killar och tjejer. 
Vill inte bara köpa tråkiga saker som godis heller ;D Så ni får som sagt jättegärna komma med tips! :) 

+ ca. 25 kr st ska dom kosta :)

Annons:
VildaVittra
11/11/14, 12:42 PM
#1

En kruka, lite jord i en påse, ett kuvert med omärkta frön och en beskrivning hur man ska ta hand om växten. Det gav min killkompis något att fundera på i månader om vad det var han fick. 😎

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

ilenna90
11/11/14, 12:47 PM
#2

haha ja det var en annorlunda julklapp ;D

VildaVittra
11/11/14, 12:53 PM
#3

Jo, det är en sådan folk fortfarande minns. Förövrigt så var det blomkålsfrön han fick av mig. 😃

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Gladasvampen
11/11/14, 6:20 PM
#4

En gång köpte jag en rolig och praktiskt tårtskärare, annars kanske en fin mugg fylld med godis, ett paket med några roliga skålar, en kul prydnadstomte. Finns massa saker som kan köpas, gå till någon affär med stil med Rusta där du kan finna roliga saker för en billig peng :)

Jessell
11/13/14, 9:47 PM
#5

Det bästa som finns tycker jag är att få något gott bakat, det gillar de flesta (om man inte är diabetiker typ) se till att det är något annorlunda och spännande, så nyfikenheten väcks :)

Upp till toppen
Annons: