Julförberedelser för hem, folk och djur!

Snygga plastgranar

2014-10-13 12:59 #0 av: [lenniiis]

Hej alla på jif! :) 

I år kommer jag för första gången få julpynta en egen lägenhet, så gissa om jag är taggad Skrattar Jag är en sån som börjar alldeles för tidigt med både julklappar och pynt så nu är jag ute i god tid och undrar - vart kan man köpa snygga plastgranar under 1000 kronor? Har googlat och kommit fram på utländska sidor med jättefina granar, som tyvärr kostar över 2000. Finns det något här i Sverige? Mina enda krav är att den ska vara mörkgrön (vissa är gräsgröna, men man vill ju ha grangrön), minst 190 lång och fyllig :) 

Anmäl
2014-10-13 16:29 #1 av: leemland

Rusta brukar ha plastgranar :) 
Gröna, svarta, vita, lila, rosa , you name it :P haha. Vi köpte en vit och röd randig på Rusta för något år sedan :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/

Anmäl
2014-10-14 17:11 #2 av: Saffran0Spice

Rusta, Jula, ÖoB, Biltema och Bauhaus brukar ha ganska bra plastgranar - snyggaste brukar Bauhaus och Rusta ha!
De brukar kosta under 600kr iallafall =)

Anmäl
2014-10-14 22:35 #3 av: [WickedAlly]

Ikea hade en snygg förra året, förvånansvärt naturtrogen :)

Anmäl
2014-10-24 08:12 #4 av: WinterPrince

Jag köpte min på Rusta, vill minnas att den kostade runt 8-900kr.

Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km

Anmäl
2014-10-28 01:18 #5 av: Krikke

Denna köpte jag förra året och den är helt klockren, kommer aldrig lämna den! Haha. Den ligger på 699:- och den är 210cm och de yttersta kvistarna både känns och ser helt ÄKTA ut, precis som på en gran Tummen upp

http://www.biltema.se/sv/Hem/Jul/Julgran-och-pynt/Julgran-88145/

/ Krikke

Medarbetare på Hockey iFokusFotboll iFokus

| Frölunda HC | IFK Göteborg |

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.