Annons:
Etikettprathörnan
Läst 1325 ggr
NordicSunset
2014-10-11 23:12

Julafton!

Hur ska ni fira eran julafton? Ska ni kanske fira annorlunda iår? Vad brukar ni göra? Skriv! :D Jag själv kommer spendera min julafton antingen i Los Angeles eller San Diego. Så för mig blir det annorlunda! Förra året var vi i Iran och hälsade på släkten över julen och där firar dom ju inte jul. Så det var verkligen inte kul. Men iår så lär det ju bli väldigt roligt och spännande!

Be the best version of you.

  • Zoella
Annons:
Rita-S
2014-10-13 20:18
#1

jag vet faktisk inte riktig hur! :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

UtanStrumpor
2014-10-15 11:51
#2

Kommer bli väldigt annorlunda i år. Har ingen plan alls faktiskt. Får ta det som det kommer. 

Är beräknad att få barn i december så vi får se vart vi ska fira jul =)

Intehärutandär
2014-10-22 18:10
#3

Ingen aning, jag och sonen brukar vara ensamma och kika på Kalle Anka och äta lite mat (ingen av oss äter traditionell julmat). Kommer vara höggravid då och vill stanna hemma. Får väl hoppas att pojkvän med barn vill vara med oss, annars åker de säkert till hans släkt. Men jag orkar inte åka bil och vara borta.

NordicSunset
2014-10-22 18:17
#4

#1 Nej, så kan det ju vara. Man får ta det som det kommer! :) #2 Åh vad roligt! :) Vem vet.. han/hon kanske kommer på julafton? Det blir nog väldigt speciellt då! :D #3 Det funkar det också! Jag äter inte heller julmaten, tycker inte om någonting på julbordet faktiskt. Nej, der kanske är skönast att vara hemma då. Hoppas att din pojkvän kommer och firar jul med er så ni får lite sällskap! Om inte så blir det säkert bra ändå. :)

Be the best version of you.

  • Zoella
Gladasvampen
2014-10-22 21:21
#5

Har det ganska bekräftat att jag ska fira julen med mina föräldrar, systern och svågerns familj :)

jollycox
2014-10-26 13:52
#6

Inte någon av mina två morbröder med familj kommer och kanske inte ens min syster. Så det blir nog jag, mina föräldrar och mormor och morfar. Lite tråkigt men man får hitta på något kul.

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

Annons:
Elinim
2014-10-26 17:10
#7

Jag ska fira med hela familjen, min pojkvän och stora delar av släkten, supermysigt! Sen dagarna innan jul ska vi fira med hans familj :)

NordicSunset
2014-10-26 18:14
#8

#5 & #7 Vad roligt! Det låter toppen båda två! :) #6 Det blir säkert oxkså bra, ibland är det kul med lite "förndringar". Vem vet, det kanske blir ännu bättre? :D Jag antar att jag kommer fira med min mamma, pappa och syster någonstans. Vi har en del släkt i USA också men de lär ha andra planer. Där firar dom ju juldagen (25e) så på själva julafton kanske vi ska på någon julshow eller något. Haha, jag undrar verkligen hur det kommer bli :D :D

Be the best version of you.

  • Zoella
Upp till toppen
Annons: