Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 978 ggr
jossa5
10/5/14, 7:29 PM

Börjat slå in julisarna

Sådär… Har sen i januari några klappar klar och inslagen! (Bra att börja tidigt, men kanske bra att fortsätta med?) Har ju dock gjort några julisar nu i dagarna som varit, så idag tog jag och slog in dom. Då är det gjort tänker jag, för får ingen direkt julkänsla av att slå in paket.

Sen är jag fundersam till julkänslan i år med. Är rädd att det ska bli som i fjol, när det kom lite, lite snö som sen regnade bort. 
Så göra paket i tid, så kan jag lägga mer tid/energi på att få en julig känsla här hemma som kanske håller i sig. :)

Har ni börjat slå in än?

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

Annons:
Whippet
10/5/14, 7:30 PM
#1

Nej

I'm out Vilar huvudet i handen

Saffran0Spice
10/5/14, 7:31 PM
#2

Har inget att slå in ännu 😂

Mollypierce
10/5/14, 7:32 PM
#3

Nej :/ Men snart.

Whippet
10/5/14, 7:34 PM
#4

Börjar väl i November :)

I'm out Vilar huvudet i handen

sisela
10/5/14, 7:45 PM
#5

Det brukar jag göra på julafton, efter kalle, så nej…

Gunlog
10/5/14, 8:07 PM
#6

Nej, jag har inte heller börjat. Jag har inte ens ordnat någon julklapp än. Jag brukar bestämma en kväll då jag TROR att jag är ensam. Det brukar sluta med att gubben är hemma ändå och springer ut i köket stup i kvarten: "Kan du ta det till mig? Jag måste hämta…" osv. Hihi!

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

Annons:
Gladasvampen
10/5/14, 8:47 PM
#7

Jag brukar börja köpa nu i oktober men slår först in ca 10 dagar innan jul. Främst för att jag får en sådan extremt stor julkänsla av det och så att paketen inte ska behöva bli dammiga, vilket händer lätt om man slår in förtidigt :)

Gunlog
10/5/14, 9:25 PM
#8

Jag måste ju berätta om min sambo. Han var väldigt duktig förr. Han slog in alla julklappar så fort han köpte dom, bara i julpapper så att vi inte skulle se, jag och sonen. När han var färdig med alla så tog han fram dom och "pyntade" med papper och etiketter. 🤪Det hände många gånger att jag fick det han hade köpt till sin vuxna dotter. En gång fick dotterns sambo en sak som var köpt till mig. Hihihi!

Det har han dock slutat med nu. 😃

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

mikkan01
10/7/14, 3:04 PM
#9

Har inte börjat köpa något jag kan slå in än… brukar alltid vara dagen innan och rusa i affärerna fast man lovar och svär att man inte ska göra det året därpå. Sen sitter man ändå där natten mot julafton och slår in alla paket, i år ska jag i alla fall försöka vara tidigt ute haha.

~mikkan

fruktgumman
10/7/14, 4:55 PM
#10

Ja julklappen jag köpte i sommar slog jag in direkt

Daehyun_cheesecake
10/7/14, 6:50 PM
#11

Ännu bara gjort en liten lista på vad jag tänkt köpa. Men som den fattiga arbetslösa student jag är så är jag osäker på om pengarna ens räcker så långt :/

Blogg: http://nouw.com/KpopLove

Upp till toppen
Annons: