Annons:
Etikettprathörnan
Läst 1529 ggr
Saffran0Spice
10/2/14, 8:24 PM

Hur firar du jul i år?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hur ska du fira din jul i år?

Annons:
Saffran0Spice
10/2/14, 8:25 PM
#1

Kommer med största sannolikhet vara ensam i år med mina husdjur =)

Gladasvampen
10/2/14, 8:34 PM
#2

Troligen med familjen men om min pappas ex fru tänker komma (mina halvsyskons mor) så kommer det bara bli jag, min mamma och min pappa. Ex frun är en riktig *bip* som hatar både mig och min mamma så kommer hon blir det inget firande med mina syskon och deras barn. Lite tråkigt men hon bor utomlands så hon blir ju såklart prioriterad vid sådana situationer :)

fruktgumman
10/2/14, 8:35 PM
#3

Med familj och släkten

jossa5
10/3/14, 12:14 PM
#4

Ja, några dagar innan firar vi väl lite med sambons familj, sen åker vi upp till min familj, och sen hem, varpå jag tänkte att jag och sambon kan fira lite julmys. :) Mycket åkande i år, men det får bli så.
De tre senaste åren har vi varit med sambons familj, så tyckte vi kunde åka till min i år. :)

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

UtanStrumpor
10/3/14, 2:11 PM
#5

Den här julen kommer inte bli lik någon annan.. 

Är gravid med första barnet och är beräknad i december. Så vi får se vart vi firar jul i år. ;)

Saffran0Spice
10/12/14, 2:38 PM
Annons:
VildaVittra
10/12/14, 5:44 PM
#7

Alternativet annat saknades, så valde ensam, även om det inte är helt sant. Jag ska fira jul på församlingsgården med folk jag inte känner, precis som förra året.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Jonniis
10/12/14, 5:46 PM
#8

Vänner & Familja blir det här 😉


tlover
10/12/14, 5:57 PM
#9

Med familjen som alltid, det enda som skiljer är med vilken del av familjen. Men just i år har vi bestämt att vi ska vara hos mamma och fira, exakt vilka andra förutom jag, min man och mamma som det blir vet jag inte än.

Ev blir det att fira jul på BB om bebisen kommer tidigt men eftersom det är första barnet så tvivlar jag på det. Men det är just pga det som vi firar hos mamma, hon bor närmast BB.

l'm back

TerriZue
10/16/14, 9:38 PM
#10

Jag är inte säker, det blir väldigt annorlunda och lite läskigt för mig i år. 
En lång rad tråkiga händelser har lett till att jag inte längre har någon som helst kontakt med min syster (vi har annars stått varandra väldigt ära under hela vår uppväxt). På grund av detta kommer jag inte kunna fira jul med min familj alls i år, det kommer kännas tomt och väldigt konstigt. Jag kommer dessutom sakna min systers två små barn något otroligt mycket. 

Vi får helt enkelt se hur det blir..

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

VildaVittra
10/16/14, 9:55 PM
#11

#10 Och det går inte att svälja stoltheten och sluta fred med syster din? 🙂

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

TerriZue
10/16/14, 9:59 PM
#12

#11 Handlar inte om stolthet över huvud taget, det handlar mer om självbevarelsedrift. Så, nej, det går inte att svälja någon stolthet och sluta fred med henne.

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Upp till toppen
Annons: