Prathörnan

Blicka tillbaka och fånga nuet

2014-08-23 21:53 #0 av: leemland

Vet att det finns en lite äldre tråd om detta men tänkte starta en ny ändå Lipar 

Men här tänkte jag i alla fall att vi skulle dela med oss av våra julbloggar Glad Eller ja, de behöver inte vara våra egna utan det kan vara julbloggar man gillar att läsa också Glad

Här kommer "min" julblogg som jag driver med min syster. Vi började i höstas, men har inte riktigt kommit igång men det hoppas jag blir bättre nu istället Glad

christmasjoy.blogg.se/ 

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/

Anmäl
2014-10-06 19:15 #1 av: leemland

Ingen annan som har en julblogg? Eller läser julbloggar och vill dela med sig? Glad

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/

Anmäl
2014-10-13 20:17 #2 av: Rita-S

jag har en helårs julblogg med min polare :) Vi bloggar dock på norska som de norrmän vi är, men jag har länkat till bloggen i google translate till svenska och engelska. :) 

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.