Annons:
Etikettprathörnan
Läst 2520 ggr
Love-
2013-12-17 21:36

Är ni färdiga med era julklappar?

Hej! Bara en vecka kvar till julafton nu, hur går det för er med era julklsppar? Är ni klara med alla, har ni några kvar eller kanske till och med alla kvar? Själv är jag klar med alla mina julklappar blev det redan i september :)

Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
 Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

 

  

Annons:
Niwa
2013-12-17 21:39
#1

 jag tror jag skall få mina sista klappar i morgon.
har en väninna som gör de sötaste stickade tomtar och hon ville göra 4 st åt mig när jag frågade. en till mig själv & 3 att ge bort (är det tänkt, men de är så söta att jag gärna behållit allihopa)

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Alexxiis
2013-12-17 21:39
#2

Jag är nästan klar, det är mamma, syster och kompisens som är klara. Pappas är på gång! :D

Afturelding
2013-12-17 21:42
#3

Jag har bara makens halsduk att sticka klart, annars är jag färdig 🙂
Skafferiet är fullt av inslagna klappar så att katterna inte ska äta på snörena.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

nadilda
2013-12-17 21:43
#4

Är nästan klar, har lite små saker att köpa till några kompisar bara 🙂 Sen så har jag lite foton som jag beställt men som inte har kommit än. Och så ska jag baka en massa, men det gör jag precis innan jul.

LinaLj
2013-12-17 21:44
#5

Jag ska bara sticka färdigt mammas basker så är jag klar för i år. Den är färdig på en timmes stickande så jag har ingen panik. På lördag ska jag ägna mig åt den roligaste delen med julklappar: Slå in dem 😃

tlover
2013-12-17 21:48
#6

Nästan, en ska få en fin köpt korv till en och etiketter till några hemmagjorda presenter men annars är jag klar

l'm back

Annons:
monstermash
2013-12-17 22:04
#7

Jag är färdig, sedan får jag se om jag köper yttligare någonting utöver det jag redan köpt. ;)

Tarotstollan
2013-12-17 22:25
#8

Tyvärr inte, vet fortfarande inte vad eller ens om jag skall köpa några. Skall ringa några samtal i morgon för att undersöka hur vi skall ha det, julklappar eller ej och sen kommer pengarna på torsdag.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Gunlog
2013-12-17 22:57
#9

Och som vanligt har jag lite halvt om halvt panik. Hur ska jag hinna med allt?
Nä, här är ingen som hjälper till med städ eller pynt, utan jag står för det själv. Sen är det det andra också som ska göras, tvättas och lagas mat och jobbet… Beställde julklapp på internet ikväll… =/

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

WinterPrince
2013-12-18 13:50
#10

Klar sedan en vecka tillbaka ungefär. Inslaget är allt också! Har lite mer panik över att hinna städa och packa allt innan jag ska iväg på lördag.

[WickedAlly]
2013-12-18 14:44
#11

Vi ska köpa något litet till in farmor och min makes bror, annars är vi helt klara. Himla skönt eftersom allt ska packas in i bilen på fredag redan.

Frosstis
2013-12-18 19:21
#12

Jag ska köpa ett presentkort till syster men det gör vi på fredag. Sedan är jag klar, tror jag.. imån ska jag köpa ett skal till mamma bara som hon ville ha!

Ska slå in på fredag kanske.. e taggad för har fyra fina julrosetter och 2 fina julrullar snöre som jag köpte för 5 kronor på ullared ;D

lego till lillebror. filt+skal till mamma. pj till pappa. presentkort till syster. pj till bästis (vi köpte likadana åt varandra, haha).

Ska också baka mer till helgen, bla lussekatter och chokladfudge. Ska fråga om pappa kan köpa mer pepparkakor så jag kan pynta dom ;D

nadilda
2013-12-18 20:18
#13

Nu är allt som ska köpas köpt! 😃

Annons:
Kristall
2013-12-18 21:25
#14

Det mesta är inhandlat och paketerat, skönt att slippa den allra värsta trängseln i butikerna. Ska bara ha en var sin konfektask eller dylikt åt mina morbröder och kanske något litet till min sambos lilla brorsdotter.

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

Ria74
2013-12-18 21:30
#15

Fick allt klart och inslaget i går, med god hjälp av min 5 månaders dotter. Hon hjälpte mig att peta hål på redan inslagna julklappar och dra i eller försöka äta upp snöret 😉

Det blir mycket tejp på julklapparna detta året 😂

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Fizzy
2013-12-19 09:52
#16

Jepp men måste packa in allt bara :)

May the Gerbils be with you :3

julklappen
2013-12-19 18:28
#17

Jag är klar med julklapparna. Ett tips till alla er som inte vet vad ni ska ge i julklapp- köp en fin röd kasse(kanske på Rusta) köp små olika saker att lägga i kassen. T.ex. diskborste, tvål, chokladask eller annan godis, frukt, m.m. Det finns än massa olika saker som man kan köpa billigt eller göra själv och lägga i kassen. Sen har ni en bra julklapp att ge bort till någon.

[MyCassie]
2013-12-19 20:47
#18

Japp och jag håller på att nästan strypa min man som ständigt går och säger flinande att han köpt en julklapp åt mig från Norge, det kan endast betyda att det är något som inte finns i Sverige annars hade han inte vänt sig till Norge.

Upp till toppen
Annons: