Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 1620 ggr
lisora
12/12/13, 10:21 PM

Julklapp storasyster

Nu behöver jag hjälp!! Har köpt julklappar till alla nu förutom mina två väldigt mycket äldre systrar. Båda är i 40 års åldern. Den ena älskar Metallica och tror att hon är 18 år, så till henne skulle jag vilja ha tips på något lite roligare paket som ändå är användbart. Den andra har 2 små döttrar så hon bakar mycket och är rätt tillbakadragen.

Några tips? Vet att detta är väldigt ytliga förklaringar men har ni inte tips på julklappar kanske ni har tips på roliga affärer eller hemsidor så man kan få lite inspo?

Annons:
Hanna
12/12/13, 10:30 PM
#1

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Lavine
12/12/13, 10:44 PM
#2

Det var ju synd att det inte var den första systern som bakade (också), måste ändå få tipsa om denna bakbok med lite heavy metalinspiration i bilderna. :) http://www.bokus.com/bok/9789153439752/baka-lite-glammigare-lite-roligare/

Gunlog
12/12/13, 10:45 PM
#3

Till din hårdrockssyster kan jag varmt rekommendera att gå in på Glitter. De har riktigt tuffa, typiska hårdrocks-smycken.

De har inte någon bra hemsida, men jag hittade något i alla fall. Jag råder dig att gå in i butik och titta på sortimentet. Jag är jättesugen på att köpa där…

Här ser du ett halsband.

Jag är själv väldigt känslig när det gäller nickel, men jag lackar med ett vanligt genomskinligt nagellack på pinnarna som man trär igenom hålet, så reagerar jag inte alls.

Du kan göra en egen bakbok till din syster. Klipp ut olika recept från gamla veckotidningar och klistra på tjockare pappersark och sätt ihop som en bok. Du kan också köpa lite finare muffinsformar eller liknande. Kanske ett förkläde eller muffinsformar? Lagerhaus har ett stort urval… Titta här inne.

Du kan mixa ihop detta förklädet med dessa muffinsformarna, tex… Jag ska se om jag kommer på något mer…

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

lisora
12/12/13, 10:46 PM
#4

Tack supermycket för alla tips! Ska kolla igenom alla sidor ni tipsat! :)

Gunlog
12/12/13, 10:47 PM
#5

#2 Systrarna kunde fått vars en så hade de kunnat haft ett riktigt bak-kalas tillsammans! 🤪

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

Rebornbabyn
12/13/13, 1:01 PM
#6

Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.

Annons:
Upp till toppen
Annons: