Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 2321 ggr
Inna74
12/5/13, 8:35 AM

Julklapp till 63 årig man???

Jag vet verkligen inte vad jag ska köpa till min bonuspappa som är 63 år….han är av typen som bor i ett litet hus mitt i skogen ( och är dessutom nyligen separerad från min mamma) Han gillar bl.a. Skog och jakt, även fast han inte av olika skäl jagat på flera år. Han har liksom allt! Funderar på massage för en ömmande kropp, men är osäker på om han skulle utnyttja det;) Tips mottages mycket tacksamt!:)))

Make things happen

Annons:
Intehärutandär
12/5/13, 1:03 PM
#1

Jag brukar ge bort ät/drickbara saker till de äldre männen. T ex smaksatt kaffe, whiskey, hemgjord knäck, inlagd sill osv. Mormors särbo ska få ett foto på dem tillsammans, då han sitter på hem och allt är magasinerat. Han har bara foton som eget.

Rita-S
12/5/13, 7:09 PM
#2

kaffe/kaffegott-korg? :) Lite olika smaksatta kaffe (kanske även hemgjorda), lite goda hembakade kex, småkakor och annat i en snygg liten korg? En liten flaska glögg kanske?

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Ria74
12/6/13, 10:10 PM
#3

Finns DVD-filmer om jakt. Har gett min far några sådana genom åren och dom har blivit väldigt uppskattade.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Gunlog
12/7/13, 11:01 AM
#4

Försök att se vad han har i förråd och liknande.

Ge honom ett stormkök, en ny termos, eller liknande. Det finns handskar med värme i. Man sätter i batterier i dom så håller de värmen i många timmar. Sonen min gav sådana till sin pappa i julklapp ett år. De är superbra! Tyvärr hamnade de under hans verktygslåda i bagaget på bilen en gång så batteriluckan gick sönder…

http://www.clasohlson.com/se/Handske-med-v%C3%A4rmeslingor/Pr314817002

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

Inna74
12/10/13, 8:29 AM
#5

Det var bra tips! Tack:) Det där med handskarna var bra:))

Make things happen

bonowme
12/11/13, 5:51 PM
#6

Kanske prenumeration av jakttidning?
Han kanske inte tycker om att läsa, haha. :)

/ Ellen Bajsnåmi


Annons:
Upp till toppen
Annons: