Annons:
Etikettdekoration
Läst 2074 ggr
monstermash
11/30/13, 7:44 PM

Bildtråd - Julpynt

Här kan ni visa upp bilder på julpyntet hemma hos er! :)

Annons:
VildaVittra
11/30/13, 7:47 PM
#1

Duger det med en bild på julgardinerna som hänger uppe sedan jag flyttade in för lite över två år sedan?😊

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Rita-S
11/30/13, 9:28 PM
#2

#1 visst är det en bra början iaf :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

AnnaMoonshadow
11/30/13, 10:20 PM
#3

åh! Slänger nog in några bilder imorgon, när allt slutligen blir klart!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

AnnaMoonshadow
12/1/13, 8:28 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Julkalendersgran i köket!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

AnnaMoonshadow
12/1/13, 8:30 AM
#5

Ljusstaken. Fler bilder kommer troligen senare :)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

AnnaMoonshadow
12/1/13, 8:35 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Vet inte varför bilden inte följde med nu :O kan ha att göra med att jag försökte ladda upp via min telefon. Vi gör ett nytt försök:

Ljusstaken

(admin har tillåtelse att redigera det här inlägget och ta bort det föregående för att snygga upp tråden)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
Holyghostorchid
12/1/13, 10:11 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Här kommer lite bilder på min juldekoration :)

Gunlog
12/1/13, 12:07 PM
#8

Oj, så mysigt ni gör det!

Jag har panik i kroppen, jag. Jag brukar göra fint i fönsterna fredagen innan 1:a advent, men i år var vi på Julgalan med sambons jobb. Igår, lördag, skulle allting upp och det började bra, men det blev för mycket pyssel så jag började sätta upp stakarna klockan 11 igår kväll…

Jag har 13 fönster som ska fixas och jag satte stakar i 4 igår kväll, så jag har en del att göra… Allt är inte putsat heller… Gardiner ska också upp… Så nu måste jag börja på att jobba lite här hemma!

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

monstermash
12/1/13, 1:10 PM
#9

#1 - Absolut.

#6 - Så fint!

AnnaMoonshadow
12/1/13, 1:37 PM
#10

#8 Släpp lite på paniken! Gemene man stressar för mycket under december, låt det ta den tid det tar och ha roligt under tiden❤️

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Gunlog
12/1/13, 4:41 PM
#11

Köksfönsterna är klara och sovrumsfönstret är färdigt. Sonen har en kompis här som ska hem om en stund så då tar jag hans fönster… Jag hinner idag!

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

[GIKmio]
12/23/13, 8:38 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Julgranen 2013 🙂

Upp till toppen
Annons: