Annons:
Etikettprathörnan
Läst 1782 ggr
:')
11/25/13, 4:53 PM

Bästa julklappen?

Vilken är den/dom bästa julklapparna du någonsin fått? Eller gett om du tycker det är roligare att ge bort saker.

Och….

Vilken skulle vara den bästa julklappen för dig i år? 🎁❤️

För mig…

En av de bästa måste vara när jag fick mitt Sims 3 och min one piece. Det jag önskar mig mest till denna jul är ett par dr. demin jeans :)

Annons:
Intehärutandär
11/25/13, 5:53 PM
#1

Bästa jag fått är en tavla som en kompis gjorde då vi gick på estet. En egen tolkning av en känd tavla i Spanien, fast så har hon satt dit mitt ansikte. Den sitter på en hedersplats.

I år önskar jag en fridfull jul, lugn ro och lite energi.

[lenniiis]
11/25/13, 6:39 PM
#2

Den bästa julklappen jag någonsin fått är nog… mitt guldhalsband i form av ett hjärta som jag fick av min pojkvän. Min första julklapp av honom! Av min familj är det nog en smartphone eller något annat dyrt.

Det bästa jag har gett bort är nog årets julklapp till min bror - jag hittade av en ren slump en bok om världens stora slag och hur det har påverkat historien. Min bror är väldigt historiaintresserad och läser till både historie- och religionslärare.

Den bästa julklappen för mig i år skulle vara presentkort och pengar då jag inte önskar mig något annat. Inga speciella saker eller så. Om jag nu ska önsketänka så önskar jag mig en fin trea… Men så generös är nog inte Tomten i år :P

Tarotstollan
11/25/13, 7:49 PM
#3

Det finaste och dyraste jag fått i många år (inte numera) är Mina Jenny Nyström tomtar. En ny varje år så jag har väl ca 13 st.

I år skulle det bästa vara minst 8 st. Billy bokhyllor! Fast vill jag ha det får jag köpa dem själv!
Annars är det pengar!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Lupse]
11/25/13, 7:58 PM
#4

Den bästa julklappen var min MacBook Pro som jag fick under julen 2011 men en nästan lika bra klapp var när jag under julen 2010 fick en handgjord bok av mina fd bästis med alla våra minnen, jag får alltid tårar i ögonen när jag läser den :)

Den bästa julklappen i år kommer nog att vara om jag träffar mina gamla vänner som jag saknar ENORMT :)

[lillalollo]
11/25/13, 8:27 PM
#5

Den bästa jag fått…hmmmm

Jag har ingen sådan där bästa julklapp jag fått direkt..kan ha varit någon mobil någongång. Men annars nej…

Bästa i år skulle vara att bli skuldfri men tror inte jultomten kan ge mig det..

Nej men bästa julklappen iår hade varit en ny mobil..för min håller på att tappa stinget. batteriet håller på att kolapsa..Annars hade det varit kanske en ritplatta eller en ny damsugare eller en smoothieblender eller presentkort på sf bio eller ikea

Patriszija
11/26/13, 8:56 AM
#6

Min hund är den bästa julklappen jag någonsin fått :). Bästa i år är bara att vi får det mysigt och får vara tillsammans hela familjen samt att dottern blir glad, hennes andra jul i år och det är så spännande!

Annons:
[MyCassie]
11/26/13, 7:32 PM
#7

Bästa jag fått vet jag inte.

Bästa jag skulle kunna få i år är en handdammsugare och en sladdlös dammsugare men det lär nog inte bli i år.

Upp till toppen
Annons: