Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 2010 ggr
[lillalollo]
11/24/13, 12:43 PM

Julklappar till pojkvän

Jag vet inte alls vad jag skaköpa iår till killen. Visst han är inte sådär superkräsen.

Men jag har rätt så många att köpa till.

Har ni några tips på julklappar som är roliga att få och som inte kostar så mycket.

Annons:
mimåne
11/24/13, 12:51 PM
#1

Min kille ska få en ny skjorta från dressman i jul, samt en sådan här, ja vad kallas dom… 🤔? hmm..

Han jobbar i lastbil och tycker om att ha med sig tex varmt kaffe på jobbet, och istället för att krångla med termosar och muggar som kanske skvätter ut när han kör på gropiga vägar, så ska han nu få en sådan här termos-mugg som man dricker rakt ur genom att trycka på en knapp! Bra att ha när han är ute med skotern också.

Sedan skulle jag vilja designa ett par egna kallingar åt honom på nätet, med någon fiffig text och bild.. Men det får bli till nästa gång, det är lite dyrt 🙂

Medarbetare på akvariefisk ifokus

[lillalollo]
11/24/13, 2:09 PM
#2

smarta julklappar..

ja va heter en sådan mugg…Temomugg…hmm vad har de för benämning på den muggen..ja förstår vad du menar..

hmmm, min kille gillar att ha fint i hemmet. så tror jag ska kolla på några riktigt fina ljushållare åt honom. Han e en liten pedant. haha

själv har jag önskat mig ett foto på varje familjemedlem..så jag kan göra en fotovägg. Och en ny damsugare…har inte kommit på något mer.

Tarotstollan
11/24/13, 7:53 PM
#3

Något duschpaket kanske, som du tycker luktar gott. Han också förhoppningsvis!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[lillalollo]
11/24/13, 11:56 PM
#4

hahaha ja det kanske hade varit ett plus om han gillade doften.😃

Jessicahagstrom94
11/25/13, 5:39 PM
#5

Sidenkalsonger! Haha nej men..

Något du vet att han gillar? Har han en mobil som du kan köpa skal eller fodral till?

mimåne
11/25/13, 5:45 PM
#6

Du säger att han gillar att ha fint i hemmet, kanske han då också gillar att vara fin själv? En ny armbandsklocka? Dom är ju faktiskt inte dyra alls har jag märkt.

Medarbetare på akvariefisk ifokus

Annons:
[lillalollo]
11/25/13, 8:22 PM
#7

hmmm, ja som sagt det 'är klurigt..men sidenkalsonger…hmmm hahaha nej men ett mobilfodral var ju inte fy skam..

lekandur
11/26/13, 1:45 PM
#8

Till min pojkvän ska jag nog köpa en klocka. Eventuellt baka julgodis med! 

Annars så brukar väl en tröja vara väldigt uppskattat? :)

Where you invest your love
you invest your life 

[lillalollo]
11/26/13, 6:15 PM
#9

hmmm, jo finns mycket stt välja på

[MyCassie]
11/26/13, 6:58 PM
#10

Min man kommer officiellt strypa mig på julafton. Jag kunde inte hitta på något till honom så jag beställde hem något roligt från partykungen.se och roligaprylar.se som jag vet han skulle använda. Ett gott skratt på julafton är alltid trevligt, tanken som räknas.😃

[lillalollo]
11/26/13, 9:29 PM
#11

hahahaha,,,,nice,,,det är väl bara kul…

Mickis1994
11/28/13, 1:44 PM
#12

Hörlurar från Urban ears!

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

Upp till toppen
Annons: