Annons:
Etikettdekoration
Läst 1943 ggr
DesK
11/20/13, 6:18 PM

Adventsljusstake?

Här är det lite kris för våra adventsljustakar för levande ljus har gått sönder 😕 Någon som har bra tips på fina sådana och var vi kan få köpa dem?

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Annons:
TerriZue
11/20/13, 7:07 PM
#1

Ajdå, det var ju inge kul. :(

Loppisar, myrorna, antikbutiker brukar ju ha om man vill ha lite äldre. :)

Annars finns det ju oftast på både Ica, coop, IKEA, Cervera och lite alla möjliga ställen.

Vi brukar bara använda oss av ett ljusfat i grå sten, på det ställer jag fyra vita blockljus som jag skriver siffror på och så dekorerar jag fatet med mossa och andra fina detaljer. Man kan ju även använda sig av en korg av något slag, en krans som man sätter ljushållare i eller en bricka som man dekorerar på liknande sätt som ljusfatet. :)

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Intehärutandär
11/20/13, 7:58 PM
#2

Rusta, Ica, Clas Ohlson, Jula, COOP, ÖoB mfl. Finns ju att välja om man vill ha blockljus numer också.

Rita-S
11/20/13, 8:50 PM
#3

gör en av en blomkruka :) Så som jag gjorde ett år!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Rita-S
11/20/13, 8:52 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Bild på hur det såg ut!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Tarotstollan
11/20/13, 11:59 PM
#5

#4. Ursnyggt!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Gunlog
11/21/13, 4:35 AM
#6

Köpa? Gå på loppis och se vad du hittar och sedan kan du pyssla med dom själv. Lite färg, lite decoupage, några siden-/ spetsband… Man kan göra mycket kul med loppisfynd…

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

Annons:
Love-
11/21/13, 8:29 AM
#7

Finns dom inte att köpa typ över allt, loppisa, mataffärer m.m.

Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
 Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

 

  

AnnaMoonshadow
11/21/13, 9:01 AM
#8

Åhléns har flera sorter. Jag är lite kär i den med tomtar på, tycker den är supersöt!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Upp till toppen
Annons: