Annons:
Etikettprathörnan
Läst 4953 ggr
monstermash
11/16/13, 10:28 PM

Gekås julsortiment

Är det någon som varit på Gekås nu när julpyntet är uppe och kan tipsa om vad som finns att köpa?

Tillägg: Gärna någon som varit där i år. :)

Annons:
leemland
11/16/13, 10:39 PM
#1

Tänk dig allt och lite till :P haha.. 

Nu är det nästan 2 år sedan jag va där sist( de va när pyntet va uppe), men där är tomtar, pynt , ja allt egentligen . Både de man behöver och sånt man inte vet man behöver ;P Kolla deras blogg :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

monstermash
11/16/13, 10:43 PM
#2

Jag syftade egentligen mer på vad som finns uppe nu. Det är trots allt olika år för år, annars har jag också vart på Gekås andra år. :)

Redan kollat bloggen, står inget användbart om vad de har för julprylar i år där.

leemland
11/16/13, 10:45 PM
#3

Okej :P Sorry att jag missuppfattade :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Ria74
11/16/13, 10:46 PM
#4

För två veckor sen var jag på Gekås. Det fanns i princip allt man kan tänka sig i julpynt. Mängder av tomtar, krukor, dukar, textiler, julgransprydnader kort sagt allt och lite till 😃

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

monstermash
11/16/13, 10:46 PM
#5

Ingen fara, jag har förtydligat i #0 nu.

mammaz
11/17/13, 2:59 PM
#6

Massa olika elljusstakar, slingor osv. Stora "ute" tomtar, många olika lyktor och mängder med andra julsaker.  Är det något speciellt du söker så kanske jag eller  någon annan här vet om det finns där =)

Annons:
monstermash
11/17/13, 7:16 PM
#7

#4 - Oj, missade ditt inlägg igår. Låter perfekt ju!

#6 - Jag vill dels ha tomtar till min egna samling, förra året köpte jag någon söt hund med tomteluva på Ullared, så om de har kvar de även i år när jag är där ska jag köpa någon till. Annars är jag ute efter några handdukar med julmotiv, duschdraperi med julmotiv, ljusstake/julstjärna och eventuellt några glas med tomtetema.

[Kittypurrpurr]
11/19/13, 3:12 PM
#8

Ska dit på torsdag :D <333 Dom har verkligen ALLT där. Tycker det är svårt att hitta julklappar till pojkvännen men där hittar man alltid något :D Så till och med det hittar man där!

monstermash
11/19/13, 3:21 PM
#9

#8 - Ok.

theconnemara
11/20/13, 12:06 PM
#10

Köpte superfina adventsljusstakar! Svarta lite snirkliga med 5 armar som jag ska ha stora, röda ljusmachetter på :D Supernöjd! Och ett 42-pack med julgranskulor, finns förhoppningsvis tillräckligt många blanka, röda och de andra får väl hittas på något annat med.

Love-
11/20/13, 1:02 PM
#11

har aldrig varit där runt jul man kan tänka mig at det finns mycket där  :)

Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
 Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

 

  

monstermash
11/20/13, 2:57 PM
#12

#10 - Åh 42 pack med julgranskulor lät verkligen inte fel.

#11 - Jo, jag vet, jag har varit där vid jul förut. :)

Upp till toppen
Annons: