Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 1177 ggr
[etsan]
2013-11-06 20:31

Presenttips? (Hjärnsläpp)

Hej alla glada jul älskare. Jag har verkligen ingen aning vad jag ska ge min mamma, pappa och min 16 åriga storebror i julklapp. Ingen av de önskar sig något och jag fårhjärnsläpp när jag försöker komma på något själv, har ni tips? :D

Annons:
VildaVittra
2013-11-06 20:36
#1

Virka, sy eller sticka mössor, mobilfodral, vantar osv.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Gunlog
2013-11-06 20:46
#2

Vad tycker de om?

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

[etsan]
2013-11-06 20:54
#3

#2 brorsan gillar fotboll och innebandy, pappa bandy ohh mamma att jobba ;) nejdå, jag ve inte riktigt va mamma gillar.

Frosstis
2013-11-06 21:04
#4

Min mamma frågar alltid om en teckning till sitt jobb så jag funderar på om jag ska ge någon teckning med en ram till henne? För hon önskar sig inte heller någonting för hon "har allt hon vill ha" och för hon köpte allt hon ville ha i NY precis. Sedan kanske jag kan köpa något snygg iphone case till henne? 2 tips där iaf.. :p

jag bad pappa skicka ett mail till mig vad han vill ha (ta en screenshot) eftersom han oftast vill ha någonting till bil, hus eller båt (vilket är rätt svårt att veta precis vad de vill ha). Annars kan man köpa en skjorta, slips (den typiska presenten :p) eller deodorant kanske.

Brorsan kanske vill ha pengar eller presentkort..

[etsan]
2013-11-06 21:08
#5

#1 och #4 tack för jättebra tips!

Lavine
2013-11-06 21:08
#6

Ja, jag ger alltid åtminstone en bok åt folk. :-D Så det blir mitt tips i alla fall till din mamma.

Annons:
Gunlog
2013-11-06 21:15
#7

Man bara ääälskar när någon säger att de har allt de behöver. :-/

Fotboll och bandy? Då tycker de om att sitta och titta på matcherna på tv:n då, förstår jag? Köp en plastskål och en 3-pack med micropopcorn till storebror, hihi! Ett par fina vantar till mamma, kanske, med tillhörande halsduk? Pappa kan få… Ja… Det var en bra fråga…

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

[etsan]
2013-11-06 21:20
#8

#7 tack :D ja, de gillar att titta och spela (eller…pappa spelar inte bady längre :D) det. Nu har jag kommit på en sak till brorsan! David beckham shampoo och adidas deo. :) Det kan han ha när han kommer från sina träningar.

Gunlog
2013-11-06 21:25
#9

Ja. Vilken bra ide med schampo! (jag kan inte skriva med apostrof över e:et i mobilen…)

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

AnnaMoonshadow
2013-11-07 07:59
#10

Min mamma brukar uppskatta att få badskum och lite dyrare schampo och grejer, något jag alltid faller tillbaka på när jag har slut på idéer. Ljuslyktor och sånt är också mysigt att ge henne för hon uppskattar det.
Annars ger jag ofta böcker, speciellt till pappa, det finns ju massor med roligt inriktade på olika ämnen. Presentkort kan vara smart det även om det är lite tråkigt. Film är en annan sak som mina föräldrar får ibland… hmm… det är ju värst när de inte önskar sig så mycket, mamma brukar alltid vilja ha "snälla barn", något hon önskat sig varje år och självklart får också 😛

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Nosen
2013-11-08 00:12
#11

Min mamma fick en fotokalender förut. I den fanns foton på oss barn :) Hon blev jätteglad :)

Upp till toppen
Annons: