Annons:
Etikettdekoration
Läst 1189 ggr
Gunlog
2013-10-31 22:44

Jahapp. Man ska ju dit i helgen...

…har varit där 3 gånger redan, men då har sambon varit med, så då går man inte in i den hörnan. Han är den typen som går in, tar vad han ska ha och går ut igen genom alla genvägar…

Ska dit med min arbetskamrat på lördag. Hon ville dit när de har börjat med julsakerna… Hihihi! Ändå har hon inte en enda julpinal uppe till jul. Några stakar och sina änglar vid tv:n, men annars ingenting. Hon bor ju ensam med katten, anser hon, så varför bry sig? Det är ju så kommersiellt numera, inte alls någon känsla… Man MÅSTE köpa julklappar till ALLA sina barn (vuxna) och barnbarn… Det är 3 vuxna barn och 8 barnbarn.

Just det… Jag ska kanske berätta VAR någonstans… Jo, HIT!

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

Annons:
Rita-S
2013-11-01 07:03
#1

Gunlog! NEJ! Det är ditt fel! (jag kommer bli -pank-!!!)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Lavine
2013-11-01 11:00
#2

Haha! 😃

TerriZue
2013-11-01 15:45
#3

Ååååhåå! Jag ska också dit inom en snar framtid. Vi håller på och inreder vår lägenhet och jag har lite panik över det hela. Tänk om den inte är klar innan jul? :O

Älskar IKEAS julhörnor! :D

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Gunlog
2013-11-02 16:55
#4

900 riksdaler fattigare…

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

monstermash
2013-11-02 17:40
#5

#4 - Vad kom du hem med då? 😃

Åh, jag måste också dit snart…

Gunlog
2013-11-02 18:25
#6

Två Tindra-ljus med bärdoft, en riktig mini-gran, pepparkakshus-form, pepparkaksform (som man kavlar med), lådunderlägg så att köks-atturaljerna kan ligga stilla i lådorna, två mini halmbockar, två små röda ljuslyktor och en stor, 5 rullar julpapper, en rulle julband, värmeljus, en stor röd lykta, små minitomtar med skägg till minigranen… Jag hade kunnat köpa myyycket mer!

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

Annons:
Upp till toppen
Annons: