Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 1592 ggr
FlebbaMeg
2013-10-27 13:38

Vad ska man köpa?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej hej! Snart kommer tomten 😃
Men jag vet inte vad jag ska köpa till min gudmor!? 🤔
Jag brukar alltid köpa krämer, tvål, te och dyr choklad… Men i år vill jag köpa något helt annat!
Har ni några tips? HELST under 300 kr! 

Tack på förhand!

Djur är vänner, inte mat!

Annons:
OlgaMaria
2013-10-27 14:46
#1

Kanske en fin scarf! Eller ett par fina tekoppar.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

FlebbaMeg
2013-10-27 17:07
#2

#1 Ååååh, tack så mycket! Måste börja kolla runt nu!😃

Djur är vänner, inte mat!

Gunlog
2013-10-27 20:12
#3

Ja, har du köpt te innan så är det en bra ide att köpa tekoppar detta året. Har du tillgång till affären Dimoda så har de jättefina tekoppar just nu (i alla fall här i Arlöv) som är lavendel-lila och hjärtformade. De är supersöta!

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

[Kittypurrpurr]
2013-10-28 00:40
#4

Gör din egen almanacka till henne:P?
Beställde en till min mor för två månader sen. Med bilder på våra hästar på fram och baksida ^^ en liten kostade 199:-

Rita-S
2013-10-28 10:12
#5

Indiska brukar även de ha rätt fina tekoppar. Både de med mycket mönster men även sådana som är riktig diskret och fina. Många olika storlekar. Samt att de även brukar ha olika hållare för löste som är grymt snygga!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

FlebbaMeg
2013-10-28 12:27
#6

#3 , #4 och #5 Tack så mycket! Jo muggar och den personliga almanackan, låter ju som en jättebra idé! 
Jag får åka in till stan någon dag och kika runt! 😃 Det finns ju ganska många såna affärer i Göteborg, så jag hittar något skoj! Tack återigen!

Djur är vänner, inte mat!

Annons:
ilenna90
2013-11-08 13:06
#7

om du funderar på almanacka så kan jag ge tips på fujidirekt.se, där kostar en liten (20x30 cm) 99 kr och en stor 129, så mycket bättre pris och dom blir jättefina! Jag och mina syskon beställer därifrån varje år :)

Upp till toppen
Annons: