Annons:
Etikettprathörnan
Läst 1223 ggr
[Kittypurrpurr]
2013-08-23 11:56

Julklappar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu ser man på tv att man ska boka julbord och biljetter till julshower och massa nervpirrande saker som får en att tänka att det faktiskt snart är juletider otroligt nog :) Sj har jag lyssnat på lite låtar från mupparnas julsaga allra redan(A) och något jag gjort är faktiskt att jag har julklappshandlat :) Har stooor familj och tänkte att det kanske inte blir så stressigt innan jul om jag börjar i tid. Har köpt 5 en så länge ;) Mest smycken men också ett hello kitty dockskåp och en "gör din egen kalender" till min mor :) Och funderar nu på om jag ska möblera om för pyntet och julgranens skull :) Längtar tills november då julen plockas upp ur dekorations lådorna här hemma ^^

Har eran "julkänsla" vaknat till liv än eller är den igång året om ^^ ?

Annons:
Bruden-Mbuti
2013-08-23 13:13
#1

min julkänsla har inte vaknat ännu men håller ändå på med julklapparna.

ska göra alla själv i år.

monstermash
2013-08-23 13:15
#2

Min julkänsla har inte heller kommit än, men den kommer när julmusiken sätts igång och tomtarna ska upp. ;)

TerriZue
2013-08-24 08:16
#3

Ååh! Vad härligt! :) Jag håller också på med lite julklappar här hemma men har inte slagit in någonting än.

Min julkänsla brukar vakna till liv efter min födelsedag (25:e juli) men i år var den tidig och kom i mitten av juni, så jag har absolut julkänslor här hemma. :)

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Gunlog
2013-08-25 18:16
#4

Julkänslor kommer när det är mörkt ute. Just nu står blommorna i blom överallt, så… Nej, julkänslan kommer till advent…

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

elin.andersson
2013-08-27 15:13
#5

Bra att vara förberedd med julklapparna om man ska köpa till många! :)
Ja, jag började få julkänslor redan mitt i sommaren, hade fullt upp med jobb och annat så jag hann inte riktigt fokusera på sommaren alls nästan tyvärr, så jag slog om till höst i mitt lilla inre, hehe :)

För er som inte redan har en julblogg eller är hittat till julbloggar.se än så får ni tipset nu! :) Där är andra julälskande galningar och skriver om julen på sin bloggar och är då även registrerad på julbloggar.se så man kan se varandras inlägg.

http://www.julbloggar.se/

Och här har ni min lilla julblogg:

http://elinsjulmys.blogg.se/

Jessicahagstrom94
2013-09-16 23:06
#6

Har ingen julkänsla än men tänkte att jag skulle försöka få igång den lite tidigare än typ en vecka innan jul i år, de andra åren har man handlat julklappar som en dåre sista veckan ungefär.. 

I början av december borde väl duga, än är det väldigt tidigt.. :)

Annons:
jollycox
2013-09-17 10:41
#7

Min julkänsla är på topp just nu. Vill plocka fram pepparkakorna, värma glögg och titta på jul i kapernaum. Är så otroligt sugen på att titta på jul i kapernaum men tänkte vänta tills december, men det är ju så långt dit 😕 Brukar se den minst 2 ggr per år. Och det slår mig att jag kanske inte sett den något i år, det kanske var förra året i december jag såg den med mamma. 👍 Hihi

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

Upp till toppen
Annons: