Annons:
Etikettjulförberedelser
Läst 1649 ggr
Diffy
2012-12-02 08:29

var kan jag hitta en advents

Var kan ´jag hitta en adventsstjärnelampa i plåt eller vad det nu kan va för materialSkrattande hittar bara i papper kollat jula, rusta, plantagen, inte hunnit coop eller öb än..

R.I.P Våran älskade Sotis som somnade in Juli 2014 :(  <3

Hos oss bor Lizzie (Spotless Happy face) Och Findus (SE*Arextocats, Norm Spellman ) båda är Cornish rex :)  <3

Annons:
Åsa S
2012-12-02 08:33
#1

Såna där vanliga stjärnor i mässing med belysning i som man hänger i fönstren såg jag att min jättelilla coopbutik har för 99kr st så COOP kanske är ett bra ställe att leta på.

Diffy
2012-12-02 08:34
#2

ooh då ska jag åka dit och kolla, våran coop här har varit jättestor men nu i sommras halverats i yta så hoppas dom har där :)

R.I.P Våran älskade Sotis som somnade in Juli 2014 :(  <3

Hos oss bor Lizzie (Spotless Happy face) Och Findus (SE*Arextocats, Norm Spellman ) båda är Cornish rex :)  <3

Rita-S
2012-12-02 08:54
#3

dom har en sort på min ica här iaf :) Sen vet jag albert & herbert i hudik har (men det kanske inte hjälper dig), och .. hm var det inte coop i Ljusdal med tro? (Då som i coop kjedjan) öb minns jag inte om jag har sett dom, kan kika om vi har vägarna förbi där i dag om du vill?

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Diffy
2012-12-02 09:05
#4

#3  ska ta och klä på mig här snart och ska ut och gå till coop och kika där :D kommer då att passera öob så jätte snällt av dig att titta men det behövs inte då <3    tyvärr har vi ingen albert&herbert här, men ica har vi så får kika där sen om jag inte hittar på coop :D

R.I.P Våran älskade Sotis som somnade in Juli 2014 :(  <3

Hos oss bor Lizzie (Spotless Happy face) Och Findus (SE*Arextocats, Norm Spellman ) båda är Cornish rex :)  <3

Mitralis
2012-12-02 10:30
#5

Myrorna, Erikshjälpen och allehanda loppisar kanske kan ha. Kom ihåg att kolla elen bara Glad Men om du får tag i en komplet stjärna för exempelvis 20kr där elen inte ser så bra ut så kanske det kan vara värt att köpa nya kablar osv.



Bruden-Mbuti
2012-12-02 11:48
#6

jag har en som år efter år får ligga kvar i skåpet.

hittar du ingen så hojta till.

Annons:
[RMSLiners]
2012-12-02 13:41
#7

elkedjan.se , de har (finns fler varianter på sidan). Även rummet.se har.

Diffy
2012-12-02 19:48
#8

jag hittade på en coop i en annan kommun så nu har jag en :D  tack alla för tipsen…

R.I.P Våran älskade Sotis som somnade in Juli 2014 :(  <3

Hos oss bor Lizzie (Spotless Happy face) Och Findus (SE*Arextocats, Norm Spellman ) båda är Cornish rex :)  <3

Bruden-Mbuti
2012-12-02 23:28
#9

min är den som rummet har, betlehemsstjärnan med en längre udd.

Jonaflax
2012-12-03 11:20
#10

Min arbetskamrat tipsade om Commershuset (googla).

De har bl a plåtstjärnor. Vet däremot inte hur bra de är att handla från.

**Besök mina kaniner på hemsidan och i bloggen. **

Upp till toppen
Annons: