Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 1529 ggr
dragonstar
11/25/12, 3:59 PM

Årets Julklappar

Jag tänkte att det vore kul med en tråd där vi lägger upp bilder och information om de julklappar vi köpt.

Antingen inslagna eller oinslagna beroende på om någon här inne ska få dom. Glad

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Annons:
[GIKmio]
12/5/12, 11:25 PM
#1

Jag köper alltid julklappar 2-3 dagar innan julafton. Så bild kommer senare Glad

AnnaMoonshadow
12/6/12, 7:32 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Mysigt. här är några av mina paket! Det stora är till min syster och jag vågar inte skriva här exakt vad det är då hon är ifokus-medlem och det finns risk att hon ser. Men de mindre paketen innehåller tvål och badskum som min mor ska få Glad

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

dragonstar
12/6/12, 11:47 AM
#3

Snyggt! Mina är väldigt tråkiga gillar att göra fina paket men i år har jag inte alls anstränkgt mig

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

AnnaMoonshadow
12/6/12, 12:32 PM
#4

jag tycker om att julpyssla när det kommer till julklappar :)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[RMSLiners]
12/6/12, 1:02 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Högen är till svärföräldrar, svägerska, farmor och min far.

Svärfödäldrar får muggar, tavla, fruktskål, ljushållare, mm.
Svägerskan får presentkort, drake mm.
Farmor får muminmuggar eftersom hon kommer från finland.
Min far får mössa, mugg, te, borrsats mm.

[RMSLiners]
12/6/12, 1:05 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Våra djurs julklappar.

Katten får en foderlabyrint och en Kong Kickeroo.
Hunden får en 1 meter lång tuggknut och en tuggleksak som ska massera hennes käkar tydligen.

Annons:
[WickedAlly]
12/6/12, 2:38 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Här är de jag är klar med hittills, har ett par stycken kvar :)

Mamma får ett multiverktyg m. hörlurar, kapselmaskin och någonting mer som jag inte hunnit köpa än, vet inte vad det kommer bli heller.

Pappa får mörkblå vinglas (han har nyss köpt vitrinskåp :>) och en flaska vin, en tjock kokbok och en lergryta. Ska lägga till något mer, försöker hitta något som man inte ska ha i köket för en gångs skull, går sådär, hehe.

Min lillasyster, 18 år, får en verktygslåda som jag fyllt med det som kan tänkas behövas och lite därtill. Sen får hon böcker, duschtvål (en sån där paketgrej från Kicks), suffléformar samt en plåtskylt med ett fint budskap.

Till farmor har jag köpt ett armband och mormor får Praliner, de är så sjukt svåra att köpa till :(

Ska köpa något till katterna också, blir nog något gott att tugga på medan i andra äter julgodis :)

Upp till toppen
Annons: