Presenter, klappar, överraskningar mm

Årets Julklappar

2012-11-25 15:59 #0 av: dragonstar

Jag tänkte att det vore kul med en tråd där vi lägger upp bilder och information om de julklappar vi köpt.

Antingen inslagna eller oinslagna beroende på om någon här inne ska få dom. Glad

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Anmäl
2012-12-05 23:25 #1 av: GIKmio

Jag köper alltid julklappar 2-3 dagar innan julafton. Så bild kommer senare Glad

Anmäl
2012-12-06 07:32 #2 av: AnnaMoonshadow

Mysigt. här är några av mina paket! Det stora är till min syster och jag vågar inte skriva här exakt vad det är då hon är ifokus-medlem och det finns risk att hon ser. Men de mindre paketen innehåller tvål och badskum som min mor ska få Glad

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Anmäl
2012-12-06 11:47 #3 av: dragonstar

Snyggt! Mina är väldigt tråkiga gillar att göra fina paket men i år har jag inte alls anstränkgt mig

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Anmäl
2012-12-06 12:32 #4 av: AnnaMoonshadow

jag tycker om att julpyssla när det kommer till julklappar :)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Anmäl
2012-12-06 13:02 #5 av: [RMSLiners]

Högen är till svärföräldrar, svägerska, farmor och min far.

Svärfödäldrar får muggar, tavla, fruktskål, ljushållare, mm.
Svägerskan får presentkort, drake mm.
Farmor får muminmuggar eftersom hon kommer från finland.
Min far får mössa, mugg, te, borrsats mm.

Anmäl
2012-12-06 13:05 #6 av: [RMSLiners]

Våra djurs julklappar.

Katten får en foderlabyrint och en Kong Kickeroo.
Hunden får en 1 meter lång tuggknut och en tuggleksak som ska massera hennes käkar tydligen.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.