Annons:
Etikettertraditionerhistoriabudskap
Läst 1519 ggr
Annira
2012-11-13 18:41

Årets Julvärd

För er som inte hört - Årets julvärd blev i år:
Sarah Dawn Finer!

Jag tror att hon kommer bli kanonbra faktiskt, hon verkar vara en så varm, ödmjuk och trevlig människa. Klingar bra med Julvärds-uppdraget… :)

Vad tycker ni…?

Annons:
Rita-S
2012-11-13 19:48
#1

jag är inte alls insatt i vad detta är ens?

Och vem är Sarah Dawn Finer? :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

[Xmizzmansonx]
2012-11-14 02:07
#2

Arne weise tände alltid ljuset innan innan kalle anka och dom skulle börja visas:) Är väll ett par år sedan nu han slutade med så nu har det varit olika varje år som tänder ljuset, och det blev hon:) Hon har varit med i melodi festivalen^^

Japp jag är nöjd med julvärden:)

Annira
2012-11-14 07:55
#3

Detta är Sarah.. :)
http://www.youtube.com/watch?v=dl8j0PKeGFI&feature=related

Gör det lite enkelt för mig och länkar till wikipedia!..:)
sv.wikipedia.org/wiki/julvärd

Rita-S
2012-11-14 09:40
#4

Aha! En sådan julvärd! :D Då fattar jag vad ni pratar om :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Geru
2012-11-14 10:57
#5

Inte så förtjust i henne:p Tycker inte hon har julstämning med sig alls.

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

MissInAction
2012-11-14 14:50
#6

Tja jag säger varken bu eller bä, jag tycker hon är en bra sångerska och har en varm utstålning - kanske räcker det Glad

Ingen kommer dock att kunna gå upp emot Arne Weise ♥
Möjligtvis den där mannen som jag aldrig kommer ihåg namnet på, som satt i fåtöljen och var allmänt mysig i Galenskaparnas programserie En himla många program Skrattande Jag tror att de tog inspirationen från just Julvärdskapet.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Tarotstollan
2012-11-14 21:49
#7

Det lilla jag sett och hört av Sarah gör att jag tror hon blir jättebra som julvärd, hon verkar vara en varm person.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[RMSLiners]
2012-11-15 15:26
#8

Sen Arne sluta har jag inte tittat på Kalle Anka osv på julafton, inte riktigt samma sak längre. Sen är jag så less på att se samma saker om och om igen. Flört

Upp till toppen
Annons: