Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 3071 ggr
dragonstar
11/4/12, 1:38 PM

Billiga julklappar

Ja jag är student och måste ge sker i julklapp men det måste var billigt.

kollar runt på loppisar för att hitta saker till mig själv men även på julklappar.

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Annons:
Julle-A
11/4/12, 1:54 PM
#1

Hittade något roligt på internet som heter Cookie in a jar. Sök på google så får du fram lite om vad det är. Kanske kan vara en rolig julklapp till någon? Kostar inte alls mycket och kommer säkert att bli uppskattat Glad

dragonstar
11/4/12, 2:35 PM
#2

Har kollt på det innan =) svåra är att hitta ett passande resept. Vad kan man mer ha i en burk och ge bort?  MVH Emma

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Rita-S
11/4/12, 3:00 PM
#3

Det finns väl ingen begränsningar på vad man kan ha i en burk :) Vilken som helst typ godis, antigen köpt eller hemgjort exempelvis. 

Min styvfader kunde endast eta gelatingodis, allt annat reagerade han allergisk på, och vi har nåt som kallas Seigmenn i norge, översatt till sega gubbar. Typ.. hallonhjärtan o så i form av en gubbe. Han älskar dom. Så jag köpte två stora jumbopåser typ 750 gram och hällde dom i en fin kaffeburk. kostade mig typ 50 spenn eller så i godis och 50 spenn i burk och han blev jätteglad.

Du kan baka små pepparkakor, använd miniformer, och en genomskinlig glasburk. När du bakar dina egna pepparkakor kan du alltså göra (eller köpa= extra deg och göra en del som är i pytteform.  

Saffransskorpor kan du även göra,  snöbollar, ischocklad, ock så vidare!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

dragonstar
11/4/12, 3:09 PM
#4

Jag har ingen ugn här jag bor nu men jag älskar att baka.

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Julle-A
11/4/12, 6:20 PM
#5