Annons:
Etikettjulförberedelser
Läst 1389 ggr
[Jessica-B]
12/20/11, 4:35 PM

Julklappshjälp

Jag har ingen aning om vad jag ska köpa i julklapp till mina bröder, som är i åldrarna 19 och 23. Äldsta har öga och smak för öl, datorer, teknik och liknande. Yngre har intresse för bilar, även han datorer men inte på samma nivå riktigt.

Plånboken är tom, så jag får låna en liten slant av mor min, så ja skulle vilja be om tips på nått billigt. Det känns dock lite trist att köpa något ätbart, eftersom att man får i sig mycket som det redan är, över julen. Kanske äldsta brorsan skall få en fin flaska öl eller något.. men det fick han förra året också. Fast det är ju tanken som räknas.

Några idéer? Jag är helt kluven där på lillbrorsan i alla fall. Uppskattar all hjälp ja kan få :)

Annons:
[littlecat]1
12/20/11, 8:58 PM
#1

Till min lillebror ska jag köpa någon Axe shampoo och parfym/deo :)

[Jessica-B]
12/20/11, 9:45 PM
#2

Han är tyvärr en såndär "märkeskåt" typ ;) så jag vågar inte ge mej på å köpa nått av doft till honom. Samma på klädfronten hehe. Men det var ändå en hjälp för mej på vägen. :) Tack för att du delade med dig.

[littlecat]1
12/20/11, 9:58 PM
#3

#2 Jaha… Haha förstår vad du menar, dock är inte min bror sån. Han kan man köpa vad som helst till och blir glad. Hittade på Dollarstore nått stort glas där varst det ryms två liter öl, sedan är det märken typ "mår bra" och längst ner en smiley som spyr. En lite rolig grej tyckte jag, haha, så jag köpte en sådan.

Dock beror det på vad ens bror är för person…

Ätbart funkar ju ofta, men jag håller med - det blir mycket under julen. Min bror har uttöjningar i öronen, så något sånt kanske man kan hitta :)

[Jessica-B]
12/20/11, 10:34 PM
#4

Ja kanske hittar nått under mellandagsrean.. han ska ändå inte få sin julklapp förrän när på nyår, då han ska resa bort. Men storebror får nog en öl eller nått, bara så att han får Något. :)

WinterPrince
12/21/11, 7:46 AM
#5

Till han som gillar bilar kan du ju hitta en billig rattmuff, eller något roligt att hänga i backspegeln.

FrökenFrisk
12/21/11, 1:29 PM
#6

Gå på systemet och köp roliga öl! Det finns massor av konstiga märken. Någon dom säker inte köper själva men tycker det är roligt att prova kanske?

═══════════════════ ღ☃ღ ════════════════════
FrökenFrisk 
═══════════════════ ღ☃ღ ════════════════════


 

Annons:
[Jessica-B]
12/22/11, 3:40 PM
#7

#5 å de var ett bra förslag! :) Det får bli nått kul till kärran hans.

#6 ja jag har redan fått hjälp från en vän som råkar vara ölfantast, med vilka flaskor som skall köpas! ;) Så det blir några spännande ölflaskor åt äldre brodern. :)

[Jessica-B]
12/22/11, 4:38 PM
#8

Tråkigt kanske men… det blev en digital lufttrycksmätare åt bilbrorsan ;)

Upp till toppen
Annons: