Annons:
Etikettertraditionerhistoriabudskap
Läst 2176 ggr
[SweetRose]
11/16/11, 11:21 PM

Glögg!

Denna fantastiska dryck!

Vilken är er favoritsort och smak? Skrattande

Jag har testat de flesta men den som alltid vinner i längden är Blossa orginal!

Annons:
DesK
11/17/11, 10:35 AM
#1

Min hemgjorda glögg se #13, blandad med lika delar vin och Ritas hemgjorda när det ska vara alkoholfri, Dufvenkroks hjortronglögg är vår favorit bland köpeglögg.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Rita-S
11/17/11, 10:45 AM
#2

jag gillar inte den svenska glöggen helt änkelt :) Norska Tomtegløggen är nummer 1 av köpglögg, sen gör jag oftast min egna saftglögg :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

MissDoe
11/17/11, 6:21 PM
#3

Blossas orginal + deras starkvinsglögg :)

Tove-
11/17/11, 8:04 PM
#4

Ingen jul utan Blossa original! ;)

Nyfiken på vegansk styrketräning? Då kan du kika in på min blogg http://veganlifting.blogspot.se/

JMW
11/18/11, 8:07 AM
#5

Blossa starkvinsglögg! Absolut! Glad

TerriZue
11/18/11, 9:22 AM
#6

I år har jag ställt samma glögg som #1 känkar till men jag har inte smakat den än, så jag vet inte vad jag tycker om den.

Föregående år har jag gjort en annan glögg hemma, en där du kokar ihop en mass kryddor i vatten och sen blandar med vanligt rödvin. Mycket enkelt och det blir ganska gott.

I år ska jag även prova Ritas saftglögg. Annars tycker jag att Blossas är helt okej men hemmagjord är alltid bäst. :)

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Annons:
Chalin3
11/18/11, 9:58 AM
#7

Duvfenkroks (hur de nu stavar) hjortronglögg

Eller kullamust äppelglögg, helst den vita.

Honestyisdead
11/18/11, 8:57 PM
#8

Tror det var samma märke som i #7 och den hade smak av vanilj bland annat. Fanns förra året och tror det var en ljus flaska.

Upp till toppen
Annons: