Annons:
Etikettprathörnan
Läst 1369 ggr
[Dominik]
2011-11-13 18:21

julklapp till mamma ?

det e så här att jag måste köpa julklapp till min mamma, men jag vet inte riktigt vad jag ska köpa…vill köpa nånting för 150kr, inte mer :P vad gillar ni mammor ???? har ni några tips ?

Annons:
DesK
2011-11-13 18:24
#1

Vi mammor uppskattar ofta egengjorda saker och fina foton av våra barn och barnbarn Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Tove-
2011-11-13 19:18
#2

Jag funderar på att ge min mamma (som förhoppningsvis inte läser detta, hehe) en burk hemmgjort örtsalt och möjligtvis några hemmagjorda chokladpraliner. Hemmagjort brukar alltid gå hem hos föräldrar ;)

Nyfiken på vegansk styrketräning? Då kan du kika in på min blogg http://veganlifting.blogspot.se/

Torparmor
2011-11-13 19:34
#3

En hemmagjord bok med foton och små verser. Kanske några egenhändigt skrivna verser eller texter till bilderna och några vackra verser som andra skrivit.

En lång "grytlapp", så lång att man den räcker utanför en hel plåt. Använd en lång frottehandduk, vik den på längden och sy ihop på längden och e ena sidan. Vänd ut och in. Stoppa med lite vadd eller liknande så den blir lite tjockare. Sy ihop sista sidan.


Låt dagen idag bli din bästa hittills!

Upp till toppen
Annons: