Annons:
Etiketterkreativa-hörnanböckertexterprylarmusikfilm
Läst 2971 ggr
MissInAction
9/4/11, 8:01 PM

Sökes: Sten-Åke Cederhök julkalas!

Hej!

Har ingen aning om i vilken kategori detta passar, eller ens om det passar bäst på denna sajt.

Jag letar desperat efter en inspelning med Sten-Åke Cederhök. På Wikipedia står det såhär:

1983 – Sten-Åkes julkalas med Tjuslings trio. Trallar, ringlekar och snack kring granen. Musik på väg Mpvslp 103.

Vet någon var jag kan hitta denna? Finns den ens att få tag på?


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Rita-S
9/5/11, 7:55 AM
#1

Men du, den där var inte lätt att hitta! Jag hittar bara referenser till den, inte till försäljing någonstans. Den finns dessutom efter vad jag kan förstå endast på LP skiva, så inte så konstigt.. man måste nog i så fall kolla med antikvariat runtom! Kan ju se om jag hinner in på det som ligger i min ort innan det stänger och fråga om det finns nån databas förLP skivor som det finns för begagnade böcker!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

MissInAction
9/5/11, 6:39 PM
#2

Hmm ja, antikvariat kanske man skulle kolla! Jag trodde de bara hade böcker Skrattande

Ingen av de skivaffärer jag har tittat i har haft den. Så himla synd tycker jag, då det var en riktigt rolig inspelning. Jag har en bekant som har/hade det på band men det måste ha blivit inspelat från LP då kanske. Och någon LP-spelare har jag inte heller, men det får jag lösa på nåt sätt om jag lyckas hitta den här! Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Rita-S
9/5/11, 8:01 PM
#3

Vissa antikvariat har bara böcker, men vissa har även musik :D Sen finns ju lite olika affärer runtom, exempelvis Boa här i Hudiksvall, där dom även har LP skivor. Inte mycket numera, det är sällsynt med sådan, men dom finns än! 

Lägg även ut annons på något forum för musiknördar :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Rita-S
9/5/11, 8:02 PM
#4

Jag tillät mig att ändra i rubriken så folk fattar att du söker denna! :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Rita-S
9/5/11, 8:12 PM
#5

Följande "vinyl-affärer" finns vid Uppsala: 

Open Mind Skivbörs:

Butiken: St Larsgatan 8c 75311 Uppsala Onsd-Fred 12-18 Lörd 11-15

Annars kan du hitta massor med vinylaffärer här!

Även bokbörsen förmedlar salg av saker, både böcker, musik och annat. Just nu hitta jag inte den du söker men det går kanske att ha annons där om att man söker saker med för allt jag vet.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

MissInAction
9/5/11, 8:51 PM
#6

Åh tackar! Förväntade mig inte såhär mycket hjälp! Skäms

Open Mind kände jag inte till alls, den måste jag besöka. Ska försöka hitta musiknördarna, eller klassiker-nördarna Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Rita-S
9/5/11, 9:45 PM
#7

^^

Det var så lite så!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Upp till toppen
Annons: