Annons:
Etikettprathörnan
Läst 2479 ggr
Gunlog
2011-01-06 22:06

Äntligen!

…en stund framför datorn…

Har inte varit här inne så mycket på sista tiden, tyvärr. Det har blivit så mycket nu efter resan i London. Man har tappat en hel vecka, men nu börjar vi komma ikapp igen!

Jag hoppas att ni alla har haft en riktigt mysig och skön jul, med många nära och kära omkring er!

Julen är över för i år, men det är ju "bara" ca 350 dagar kvar nu tills nästa gång.

Ikväll är sista kvällen för julen i vårt hus, sedan ska jag bädda ner alla mina tomtar, möss, vättar och andra små väsen. De ska få sova tills 2:a advent 2011.

Imorgon ska vi ha en egen liten "Julgransplundring". Det blir godis hängt i granen ikväll när sonen har somnat, så den är proppad med gott imorgon. Jag tänkte även på en ny tradition att börja med: Julegröt på Julgransplundringsdagen.

Många fortsatta juliga kramar till er alla, framför allt till dig, Rita, som gör så mycket för denna sajten och oss medlemmar. Tack!

Jag har fått så många idéer tack vare inspirationen jag fått här inne ifrån. Att de sedan inte blev av kan ju ingen hjälpa. Men, det kommer en jul i år igen, så då får jag ta igen det!

CoolFlörtSkrattandeKyssTungan ute

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

Annons:
Rita-S
2011-01-06 22:40
#1

japp så absolut! Jag planerar redan nästa sesongs artiklar! :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Gunlog
2011-01-07 13:53
#2

Åh, låter bra! Flört

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

DesK
2011-01-07 21:04
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Gunlog ibland är livet så att man helt enkelt inte hinner med allt man vill göra! Så har det också varit för mig en rätt lång tid nu, men precis som Rita har jag lite idéer om julartiklar till nästa jul. Vi har ägnat mest all "ledig" tid åt att flytta hit min fars saker från Kapstaden, de senaste månaderna. Ännu lever vi med flyttkartonger, men nu börjar flytten ta slut. Här en bild på vår 40 fots container på väg mot havet.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Upp till toppen
Annons: